zaterdag 15 juni 2013

lipglosjes essence

Hoi allemaal, ik heb voor jullie vandaag een review over een paar lipglosjes van essence, namelijk 4 van de stay with me lipgloss en 1 van de stay matt lipcream, kijk snel verder!




Oke, we beginnen met nummer 02 my favourite milkshake, ik wil alvast even zeggen dat niet alle kleuren goed overkomen op de camera, als dat het geval is zet ik er @ bij.
Dit is dus my favourite milkshake, een peachy kleurtje.
(PS. ik weet niet hoe je Peachy spelt...)

Over de dekking... Ik vind ze niet allemaal even goed dekken, maar als je hier een peachy lipstick of lippodlood, of lipcreme ofzoiets onderdoet, komt hij wel heel mooi peachy uit.

Even full face, ik vind hem eigenlijk wel heel mooi.




Dit is nummer 01 me and my icecream, een lief lichtroze kleurtje, met een hele fijne zilver/goude shimmer.

(Sorry voor de droge randjes op alle foto;s, ik heb echt hele droge lippen en huid nu op 1 of andere manier)
Ook weer wat minder dekking, maar met wat lipstick of lippotlood dekt hij prima

Ook weer even full face natuurlijk


Dit is nummer 08 deep rose, die Adinda en mij heeeeel erg doen denken aan sleek rose gold de blush... Die willen we allebei zooooo graag!!!!!!!!!!
Hij is een beetje grouw paars achtig met hele mooie gouden shimmers


deze dekt wel wat beter, maar ik vind zelf dat het nog beter kan



Van veraf zie je hem niet heel goed, maar hij is wel heel erg mooi



En de laatste van de stay with me longlasting lipgloss nummer 03 candy bar
een rood/rose/peach/koraalkleurtje hh


Deze dekking is echt heel erg goed, ik vind de kleur ook echt heel mooi


En van zover af zie je hem ook nog best goed, toch?


En nu 1 van de Stay matt lip creams nummer 01 velvet rose



hij is niet helemaal mat, maar toch wel beter dan ik ervan had verwacht... Het is een beetje. tja, lichtbruin/rood/rozeachtig ofzo, moeilijk te beschrijven.


PS... Hij ruikt naar spekjes HIHI
nu over de kwastjes, de stay with me longasting lipgloss hebben zo'n kwastje 



Zodat je lip er inpast, het is moeilijk te beschrijven, maar ik denk dat de meeste van jullie zoiets wel kennen

en de stay matt lipcreams hebben zo'n eentje 


gewoon de 'normale'

ze kosten per stuk 1,99, ook de matte


ik hoop dat jullie er wat aan hebben :)

XmerelX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten